facebook pixel

SIKÇA SORULAN SORULAR

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Tamamen güvendesiniz. Zindi ‘ de 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır. Kart bilgilerinizi girip alışverişini onaylamak için 3D secura yöntemi ile cep telefonunuza şifre gelir ve şifreyi girdikten sonra alışverişleriniz tamamlanır. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmadan kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

Fiziki mağazanız var mı?

İstanbul Bahçelievler de bir Showroom'umuz bulunmaktadır. Bizi ziyaret etmek bir kahvemizi içmek isterseniz memnuniyetle bekleriz :) Ürünlerimizin hepsine en kısa yol web sitemizi ziyaret etmektedir. Dilerseniz Play store ve İos uygulamalarımızı da indirebilir kampanyalardan en hızlı bir şekilde haberdar olabilirsiniz. NOT: Anlaşmalı olarak çalıştığımız online alışveriş sitelerinden de alışveriş yapma fırsatınız bulunmaktadır. Anlaşmamız olmayan firmalarda bulunan görsellerimize lütfen itibar etmeyiniz.


İADE – İPTAL VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

İade – Değişim işlemini nasıl yapacağım?

İade adımları:
1. Zindi.com.tr de yer alan "Hesabım" bölümünden "iade İşlemlerime" gidin.
2. Yeni Talep oluştur butonuna tıklayıp, işlemlerinizi gerçekleştirin.
3. Ürün ve gönderim nedeni seçin.
4. Ürünler ile birlikte fiş/faturayı tek bir pakete koyun.
5. Paketi alıcı adı 'Zindi Group Tekstil San. Tic. Ltd. Şti' Ya da firma kodumuz
YURTİÇİ KARGO 'ya 14 iş günü içinde teslim edin. Not:
* Faturasız ürünlerde işlem yapılmamaktadır. Faturanızı saklayınız.
* Talep Açılmayan Gönderileriniz İşleme Alınmayacaktır.
* Fırsat / Günün Fırsatı / Haftanın Fırsatı / Ayın Ürünü / Bugüne Özel / Tek fiyat gibi özel indirimli ürünlerin iade ve değişimi kesinlikle yapılmamaktadır.
Talep Oluşturmak İçin Tıklayınız

İade Politikanız nedir?

• İade süresi elinize ulaştığından itibaren 14 iş günüdür. Faturasız ürünlerin iadesi yapılmamaktadır. Faturanızı saklayınız.
• Fırsat / Günün Fırsatı / Haftanın Fırsatı / Ayın Ürünü / Bugüne Özel / Tek fiyat gibi özel indirimli ürünlerin iade ve değişimi kesinlikle yapılmamaktadır.
• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.
• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
•Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Beden / Numara değişimi yapabiliyor muyum?

Elbette yapabilirsiniz. Değişim süreniz 14 iş günüdür.

İade / Değişim de kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade adımları: • İadelerinizi Yurt İçi Kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
(sadece tek sefer ücretsizdir) Değişimde ise Zindi'ye gönderirken .ücret ödemez fakat beden değişimi yapılmış olan ürün size gönderilirken karşı ödemeli olarak gönderilmektedir. Kargo Ücreti 8,99 TL'dir. • Kargonuzu teslim ederken iade kargo kodunu belirtmeyi unutmayın.
NOT: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

İade / İptal ettiğim ürünlerin ücreti iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
* Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
* Ürün iade şartlarına uygunsa 5-10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
* Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize karşı ödemeli olarak geri gönderilir.
• İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
• Bu mesajı aldıysanız bankanıza Zindi tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Yansımayan ücret iadesi için bankanız ile görüşme sağlamanız gerekmektedir. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• Zindi taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
NOT: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Kapıda Ödeme ile sipariş verdim. İadesi nasıl yapılıyor?

Kapıda Ödeme İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
* Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
* Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize karşı ödemeli olarak geri gönderilir.
Kapıda Nakit veya Kredi Kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerinizin iadesi bildirmiş olduğunuz banka hesabınıza aktarılır.
Size gelen faturanın arka yüzündeki boş alana sipariş kimin adına oluşturuldu ise o kişinin iban bilgilerini paylaşmanız yeterlidir.
IBAN numaranıza iade işlemleriniz 5 – 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
• İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
• Bu mesajı aldıysanız bankanıza Zindi tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
NOT: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Kapıda Ödeme kargo ücreti iadesi yapılıyor mu?

Kapıda ödeme işlemleri hizmet bedeli olduğundan hizmet bedeli iadesi yapılmamaktadır. İade tutarınız hesabınıza hizmet bedeli düşülerek aktarılır.

Kredi kartı ile alışveriş yaptım ücret iadesi kartıma ne zaman yapılır?

• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Yansımayan ücret iadesi için bankanız ile görüşme sağlamanız gerekmektedir. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• Zindi taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
NOT: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Havale ile sipariş verdim. Ücret iadesi nasıl yapılacak?

Havale ile İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
* Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
* Ürün iade şartlarına uygun değilse karşı ödemeli olarak adresinize geri gönderilir.
Havale ile yapmış olduğunuz alışverişlerinizin iadesi bildirmiş olduğunuz banka hesabınıza aktarılır.
Size gelen faturanın arka yüzündeki formu eksiksiz doldurmanız yeterlidir.
IBAN numaranıza iade işlemleriniz 5 – 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
• İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
• Bu mesajı aldıysanız bankanıza Zindi tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
NOT: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

14 iş günü iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 iş günüdür. 14 iş günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar. Süresi dolan ürünlerin iade işlemleri yapılmamaktadır.

Faturamı kaybettim, iade işlemi yapabilir miyim?

SİPARİŞ – KARGO VE TESLİMAT KOŞULLARI

Siparişim ne zaman ulaşır?

Saat 16:30 - 17:00 'ye kadar vermiş olduğunuz siparişler AYNI GÜN Kargoya verilmektedir. Firmamızın en büyük özelliği hızlı bir şekilde siparişinizi hazırlamak ve size en hızlı şekilde teslimatını sağlamaktır.
Tahmini teslimat süremiz iş günü üzerinden hesaplandığı için belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir. Bu süreler arasında vermiş olduğunuz siparişleriniz, ilk iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
• Satın aldığınız ürünlerin teslimat durumunu "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilir, takip edebilirsiniz.
• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.

Kargom nerede?

Üye olarak sipariş verdiyseniz, ‘’hesabım’’ – ‘’siparişlerim’’ ekranlarından kargonuzun durumunu ve takibini kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz, web sitemizin ‘’yardım’’ alanı altındaki ‘’Kargo Takibini’’ tıklayarak sipariş verirken yazmış olduğunuz e-posta adresini ve sipariş numaranızı yazarak sorgulama yapabilirsiniz. Kargonuzu sorgulamak için tıklayın

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Kargo şirketi tarafından gönderilmektedir. Yurt İçi Kargo ile anlaşmamız bulunmaktadır.

Teslimat ücreti ne kadar?

Kargo ücretlerimiz 8,99 ‘dir. (Şuan Tüm Ürünlerde KARGO BEDAVA) Kampanya ve Özel günlerde belirli tutar ve üzerinde alışverişlerinizde ise kargo ÜCRETSİZDİR.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Elbette Kapıda Nakit veya Kredi Kartı tek çekim ile ödeme yapabilirsiniz. İstediğiniz ürünü istediğiniz şekilde ödeme fırsatına sahipsiniz.
Kapıda Ödeme ile sipariş veren müşterilerimizin siparişlerini sadece 2 defa iptal etme (ürün hazırlanıp kargoya verildikten sonra) ya da kargosu adresine kadar gelmiş ve teslim almama durumu bulunmaktadır.
Not: 2 defa iptal etme ya da teslim almadan merkezimize geri dönen kargosu bulunan müşterilerimizin Kapıda Ödeme seçeneği iptal edilecektir. Sadece Kredi Kartı veya Havale yöntemi ile alışveriş yapabileceklerdir.

Kapıda ödeme kargo ücreti ne kadar?

Kapıda yapılan işlemler kargo tarafından ücretlendirilmektedir. Hizmet bedeli 8.99 TL’dir.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.

Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. 0212 803 28 31 - 0532 227 39 11

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş

Kargo firması adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Cep telefonu numaranıza ise adresinizde bulunmadığını bildiren bir sms gönderilmektedir. Kargo 2. Defa adresinize gelmez. 3 gün içerisinde kargonuzu şubeden teslim almanız gerekmektedir. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz zindi ‘ ye iade edilir. Zindi ‘ ye iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız kargo ücretini tekrar ödemeniz koşulu ile adresinize tekrar sevkiyat işlemi gerçekleştirilir.

Siparişim eksik gönderilmiş

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte zindi’ye geri gönderin.
• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Siparişim haberim olmadan iptal edilmiş

Lütfen bizimle iletişime geçin.

Yurtdışına gönderileriniz var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

Yurtiçi Kargo tarafından:
* Hafta içi 09:00 – 18:00
* Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır.
* Pazar günü teslimat yapılmaz.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığı ile vermek istiyorum

0(212) 803 28 31 numaralı telefondan bizi arayın. Müşteri temsilcimiz sipariş vermeniz konusunda size yardımcı olacaktır.
WhatsApp sipariş hattımız üzerinden ise,
7/24 müşteri temsilcimiz aracılığı ile sipariş verebilirsiniz. WhatsApp : 0532 227 39 11
WhatsApp numaramız aramalara kapalıdır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?

Elbette hediye paketi yaptırabilirsiniz. Varsa notunuz sipariş esnasında yazabilirsiniz.