facebook pixel

SİPARİŞ – KARGO VE TESLİMAT KOŞULLARI


Sipariş - Kargo ve Teslimat Koşulları sayfasına hoş geldiniz. Aşağıdaki listede aklınıza takılan tüm sorulara yanıt vermeye çalıştık. Eğer aşağıda yer alan bilgiler yetersiz kalırsa lütfen detaylı bilgi almak için iletişim sayfamız üzerinden bizlere ulaşın.

Siparişim ne zaman ulaşır?

Vermiş olduğunuz siparişler En geç 1 - 3 iş günü içerisinde Kargoya teslim edilir.
Bazı ürünler ise, aynı gün kargoya verilmektedir. Tahmini teslimat süremiz iş günü üzerinden hesaplandığı için belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir. Bu süreler arasında vermiş olduğunuz siparişleriniz, ilk iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
• Satın aldığınız ürünlerin teslimat durumunu "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilir, takip edebilirsiniz.
• Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.
• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.

Kargom nerede?

Üye olarak sipariş verdiyseniz, ‘’hesabım’’ – ‘’siparişlerim’’ ekranlarından kargonuzun durumunu ve takibini kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz, web sitemizin ‘’yardım’’ alanı altındaki ‘’Kargo Takibini’’ tıklayarak sipariş verirken yazmış olduğunuz e-posta adresini ve sipariş numaranızı yazarak sorgulama yapabilirsiniz. Kargonuzu sorgulamak için tıklayın

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi tarafından gönderilmektedir. Yurt İçi Kargo ile anlaşmamız bulunmaktadır.

Teslimat ücreti ne kadar?

Kargo ücretlerimiz ………….. ‘dir. Kampanya ve Özel günlerde belirli tutar ve üzerinde alışverişlerinizde ise kargo ÜCRETSİZDİR.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Elbette Kapıda Nakit veya Kredi Kartı tek çekim ile ödeme yapabilirsiniz. İstediğiniz ürünü istediğiniz şekilde ödeme fırsatına sahipsiniz.
Kapıda Ödeme ile sipariş veren müşterilerimizin siparişlerini sadece 2 defa iptal etme (ürün hazırlanıp kargoya verildikten sonra) ya da kargosu adresine kadar gelmiş ve teslim almama durumu bulunmaktadır.
Not: 2 defa iptal etme ya da teslim almadan merkezimize geri dönen kargosu bulunan müşterilerimizin Kapıda Ödeme seçeneği iptal edilecektir. Sadece Kredi Kartı veya Havale yöntemi ile alışveriş yapabileceklerdir.

Kapıda ödeme kargo ücreti ne kadar?

Kapıda yapılan işlemler kargo tarafından ücretlendirilmektedir. Hizmet bedeli 5.00 TL’dir.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.

Adres değişikliği talebi olması halinde ürünler hazırlanmaya başlayana dek hesabım menüsü altından adresinizi değiştirebilirsin. Ürünler hazırlanmaya başladıktan sonra ise adres değişikliği talebinizi Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile irtibata geçerek iletebilirsiniz.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Cep telefonu numaranıza ise adresinizde bulunmadığını bildiren bir sms gönderilmektedir. Kargo 2. Defa adresinize gelmez. 3 gün içerisinde kargonuzu şubeden teslim almanız gerekmektedir. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz zindi ‘ ye iade edilir. Zindi ‘ ye iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız kargo ücretini tekrar ödemeniz koşulu ile adresinize tekrar sevkiyat işlemi gerçekleştirilir.

Siparişim eksik gönderilmiş

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte zindi’ye geri gönderin.
• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Siparişim haberim olmadan iptal edilmiş

Lütfen bizimle iletişime geçin.

Yurtdışına gönderileriniz var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

Yurtiçi Kargo tarafından:
* Hafta içi 09:00 – 18:00
* Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır.
* Pazar günü teslimat yapılmaz.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığı ile vermek istiyorum

0(212) 706 01 43 numaralı telefondan bizi arayın ve 1 tuşuna basın. Müşteri temsilcimiz sipariş vermeniz konusunda size yardımcı olacaktır.
WhatsApp sipariş hattımız üzerinden ise,
hafta içi 09:00 – 18:00 arasında müşteri temsilcimiz aracılığı ile sipariş verebilirsiniz.
WhatsApp numaramız aramalara kapalıdır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?

Elbette hediye paketi yaptırabilirsiniz. Varsa notunuz sipariş esnasında yazabilirsiniz.
Hediye siparişleriniz Zindi’ye özel kutu ve ambalajda gönderilmektedir
Bir sonraki alışveriş için tek seferlik bir Hediye Çeki ve Taşıma Poşeti paketin içinde ekstra yer almaktadır.

Hediye paketi ücreti ne kadar?

Hediye Paketi Ücreti ……………… TL ‘dir.

Hediye Çeki / İndirim kuponu kodumu nasıl kullanacağım?